Skip to content
عمل کریں
- ہمیشہ ایکسچینج ٹریڈنگ سسٹم پر صارفین کی صحیح اور درست رجسٹریشن کی تفصیلات درج کریں/رکھیں، اور گاہک کی پیشگی منظوری کے بغیر کوئی تفصیل تبدیل نہ کریں۔.
- 24 گھنٹوں کے اندر صارفین کی جانب سے انجام پانے والی تجارت کے لیے تصدیقات جاری کریں اور اس کا اعتراف حاصل کریں۔.
- اس بات کو یقینی بنائیں کہ تمام مطلوبہ دستخط شدہ دستاویزات صارفین سے موصول ہو گئے ہیں بشمول اکاؤنٹ کھولنے کا فارم اور رسک ڈسکلوزر دستاویز۔
- اس بات کو یقینی بنائیں کہ اپنے گاہک کو جانیں اور کسٹمر ڈیو ڈیلیجنس کو منی لانڈرنگ مخالف قوانین اور ضوابط/رہنمائی خطوط کی تعمیل میں مناسب طریقے سے انجام دیا جا رہا ہے۔
- یقینی بنائیں کہ اکاؤنٹ کھولنے کے فارم میں موجود معلومات ہر وقت اپ ڈیٹ، مکمل اور درست ہے۔
- اس بات کو یقینی بنائیں کہ صارفین سے ذاتی طور پر موصول ہونے والے تمام ٹیلی فونک آرڈرز مناسب طریقے سے ریکارڈ اور محفوظ ہیں۔
- رجسٹرڈ دفاتر، مجاز افراد، برانچ آفس اور صارفین کا مناسب ریکارڈ رکھیں۔
- اس بات کو یقینی بنائیں کہ سرمایہ کاروں کی شکایات کے ازالے کا طریقہ کار تمام ڈیلنگ مقامات جیسے ہیڈ آفس اور برانچ آفسز پر موجود ہے۔
- اس بات کو یقینی بنائیں کہ تمام برانچ آفس ایکسچینج کے ساتھ رجسٹرڈ ہیں۔
- اس بات کو یقینی بنائیں کہ کموڈٹی فیوچر کنٹریکٹس کی فہرست جن کی ایکسچینج میں اجازت اور تجارت کی گئی ہے ہیڈ/برانچ آفسز میں نمایاں طور پر آویزاں کی گئی ہے۔
- اس بات کو یقینی بنائیں کہ برانچ آفس ایکسچینج اور سیکیورٹیز کی طرف سے جاری کردہ قواعد، ضوابط، سرکلر یا ہدایات کی تمام متعلقہ دفعات کی پیروی اور تعمیل کر رہے ہیں۔ ایکسچینج کمیشن آف پاکستان (SECP)۔
- اس بات کو یقینی بنائیں کہ بروکر کا نام، رجسٹریشن نمبر اور برانچ آفس کے رجسٹریشن کا سرٹیفکیٹ اور برانچ ڈیلنگ کی شرائط و ضوابط رجسٹرڈ برانچوں میں آویزاں ہوں۔
- کوئی بھی اشتہار دیتے وقت ہمیشہ ایکسچینج کی طرف سے بیان کردہ ڈس کلیمر شامل کریں۔
- اس بات کو یقینی بنائیں کہ برانچ آفس کی طرف سے دیے گئے اشتہار میں بروکر کی منظوری ہونی چاہیے۔
- ایکسچینج کو برانچ ہیڈ کی تبدیلی کو 24 گھنٹے کے اندر تحریری طور پر مطلع کریں۔.
- برانچ دفاتر کا وقتاً فوقتاً معائنہ کریں۔
- برانچ آفس کے کاموں میں کسی بھی قسم کی بے ضابطگیوں کا نوٹس لینے پر، برانچ آفس کو فوری طور پر درست کریں یا رجسٹریشن ختم کریں اور ایکسچینج کو رپورٹ کریں۔.
- ملازمین اور مجاز افراد کی کسی بھی دھوکہ دہی کی سرگرمی سے ہوشیار رہیں۔
- تعمیل سے متعلقہ مسائل پر کسی وضاحت کی ضرورت کی صورت میں PMEX سے رجوع کریں۔
گریز کریں
- گمنام اکاؤنٹ یا ایسے اکاؤنٹس کو برقرار نہ رکھیں جو فرضی افراد کے نام پر کھولے یا رکھے گئے ہوں۔
- معیاری اکاؤنٹ کھولنے کے فارم (SAOF) کی شرائط و ضوابط کو تبدیل نہ کریں۔ کوئی اضافی شرائط و ضوابط SAOF کی شرائط و ضوابط سے متصادم نہیں ہو سکتے.
- گاہک سے کوئی خالی دستاویزات حاصل نہ کریں۔
- ایکسچینج ٹریڈنگ سسٹم پر کوئی غلط، متضاد یا نامکمل معلومات درج نہ کریں۔
- دلکش اشتہارات، افواہوں، گرم تجاویز یا یقینی واپسی/مقررہ منافع کے وعدے کے ذریعے صارفین کو متوجہ نہ کریں۔.
- کسی بھی طریقے سے صارفین کی جانب سے صوابدیدی تجارت کو انجام نہ دیں۔
- گاہک کی ذاتی شناخت اور پاس ورڈ حاصل یا استعمال نہ کریں۔
- کسی بھی گاہک کو تجارت کے عمل کے لیے مشورہ/ ہدایت نہ کریں۔.
- عوام/سرمایہ کاروں سے ڈپازٹس پر فکسڈ یا گارنٹی شدہ واپسی کے عوض ڈپازٹ جمع نہ کریں کیونکہ یہ سرگرمیاں غیر قانونی ہیں اور عوام کو دھوکہ دینے کے مترادف ہیں۔